czwartek, 5 lutego 2015

Słit focie

Ziutostwo się nam przeziębia.  Jeszcze wczoraj wieczorem wywijała przewroty i fikała na skakance przygotowując się do przedszkolnego konkursu talentów, a tu rano jakiś taki brak humoru, coś tam gardło pobolewa, niby bez gorączki, a jednak jakoś inaczej...  Na wszelki zostałam z nią w domu wykorzystując święte prawo do sprawowania opieki przysługujące matkom małoletnich.  I teraz sobie czekamy - albo się rozejdzie, albo rozkręci - nie ma innej opcji.
Jakoś tuż po dziewiątej nagle ozdrowiała była do tego stopnia, że łazi za mną krok w krok i mędzi:

- Mamo, no pobaw się ze mną, no naprawdę chcę się pobawić, no mamo...
- A idźże ty się położyć!  Chora jesteś chyba, nie?  To wyleżeć trzeba!
- Już mnie gardełko nie boli, naprawdę...
- Pewnie, paracetamol zadziałał.  Jak przestanie, to zobaczysz.  Położyć się, ale już!

Nie posłuchała.  Już się przyzwyczailiśmy, że i tak zawsze zrobi co uzna za słuszne.  Takie geny.
W obawie przed zwariowaniem od tego marudzenia, chwyciłam telefon i zaczęłyśmy sobie robić durnowate słitfocie.  Nawet niezła zabawa.  Ściągnęłam jakieś mega-wypas-hiper-czad aplikacje z przeróżnymi filtrami i heja.  A tu z dzióbkiem, a tam z jęzorami na wierzchu, a to do góry nogami - niezła jazda:)







Dla zainteresowanych - zainstalowałam sobie Retrica i CandyCamera ze sklepu Play.  Dwie minuty zachodu, a cała kupa zabawy:)  No i teraz już chyba częściej coś wrzucę na Insta...
P.S.  Poza skaleczeniem palucha Ziuta już raczej nie wygląda na chorą, co nie?  Chyba dałam się nabrać...

4 komentarze:

  1. Może i dałaś się nabrać ale za to spędziłaś leniwy czas z córką !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe,no może Ziuta po prostu chciała dziś spędzić dzień z mamą :)) Oby wam się tam nic nie rozwinęło!
    Słodkie te wasze słit focie :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam napisać: "No właśnie nam się LABA przedłużyła do wtorku. Czyli coś jest na rzeczy... " Zawsze jak z telefonu coś wrzucam bzdety jakieś wychodzą;)

    OdpowiedzUsuń