środa, 24 grudnia 2014

Spełnienie marzeń

"Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz, dzisiaj życzę Ci..."

I to właściwie tyle.
Może jeszcze szczególnie pragnę uściskać wszystkich życzliwych, którzy tu do mnie zaglądają i w pewnym sensie uczestniczą w życiu naszej małej rodzinki zostawiając po sobie miłe słowo i dużo ciepła.
Życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń, bo o to chyba w życiu chodzi najbardziej :)

W takich dniach jak dzisiejszy mimowolnie porównuję swoje dzieciństwo z Ziutowym.  Pamiętam chaotyczne rozrywanie misternie popakowanych "przez Elfy" prezentów, pamiętam popiskiwania na widok fantów - chcianych czy nie - liczyło się zaskoczenie.  Wylegiwanie się na kanapie, oglądanie świątecznych filmów, kolędy, uroczysty nastrój, cytrusy będące rarytasem w latach osiemdziesiątych...  i wiele innych rzeczy.  Myślę sobie - co zapamięta moja Ziuta?  Mam nadzieję, że udaje nam się w jakiś pokręcony sposób wprowadzić w nasze chaotyczne i zaganiane życie atmosferę odświętności.  Cieszę się, że chociaż faktycznie mała Ziuta ma wiele, żeby nie powiedzieć wszystko, to otwierając małe paczuszki oczy jej się świecą, biega po domu, pokazuje wszystkim, przelicza, układa, podziwia...  Cieszę się, że mimo masy obowiązków jednak udaje mi się ozdobić nasz dom i stworzyć świąteczny klimat.  Uwielbiam miny Ziuty, odświętnie wystrojonej, składającej usteczka w dzióbek i robiącej wielkie oczy z podminowania kiedy siadamy do stołu.  Robi mi się ciepło, kiedy Pan Ojciec wzrusza się przy składaniu życzeń.To wszystko i cała reszta uświadamiają mi, że moje marzenia już się spełniły.  Dlatego sobie i moim najbliższym życzę jeszcze tylko duuużo zdrowia, żebyśmy jak najdłużej mogli się cieszyć tym co mamy :)

Zdrowych i wesołych świąt kochani!


3 komentarze:

  1. Kochana i dla was Wesołych Świat,przede wszystkim upływających w zdrowiu bo jak tego nie ma to wszystko bierze w łeb ;/
    Buziaczki i uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia w zdrowiu i miłości !

    OdpowiedzUsuń