sobota, 12 lipca 2014

Sobota

Nie wyrabiam z pisaniem.  Do tego sieć zanika a potem pojawia się kiedy chce.  Za to pstrykam jak Japończyk na wakacjach.  Żeby w fotach nie utonąć, powrzucam sobie tutaj co ciekawsze i potem nie będę musiała przebierać i wybierać, żeby coś podrukować.  Ha, taka jestem sprytna.
W zeszłym roku zarzekałam się, że zrobię dla Ziuty scrapbookowy album wakacyjny.  Taaaa...
W tym sezonie jestem mądrzejsza - nie rzucam słów na wiatr.  W swym lenistwie wykombinowałam sobie, że tegoroczny album powstanie tutaj - proste i genialne!  
A jak zechcę bardziej tradycyjnej formy to sobie zrobię.  
Kiedyś...

Sobota:















* * *

I na koniec taka perełka: 


Jacyś chętni..?  Podam namiary ;)

6 komentarzy:

  1. ależ mi się kce nad morzeeeeeeeee ..takie fotki postrzelałaś, że mucha nie siada !!!!! pozdrowionka dziewczyny i chopaku :) paaaaa bo znowu znikam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) dobre morze nie jest złe;) chociaż nad naszym od trzech dni co chwilę pada - ale pięknie jest, fakt:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! A w Dziwnówku spędziłam niejedne wakacje jako dzieciak :) udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Bałtykiem to wszystkie miejscowości podobne. Przynajmniej tu na zachodzie.. Dziękujemy i wzajemnie:)

      Usuń
  4. Ja też chce już tam być i mieć piękne słońce. Muszę jeszcze poczekać 3 tyg. i już!! Mam nadzieje na fantastyczny wypoczynek, bo pierwszy raz jedziemy na ponad tydzień!Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie super, zobaczysz! Wszystko zależy od nastawienia - będzie dokładnie tak jak sobie wymarzysz :)) A plaża dla dzieciaków miejscem idealnym - siniaka sobie nie nabije, a woda za zimna i często fale za duże żeby samopas powłaziły...

    OdpowiedzUsuń