niedziela, 20 lipca 2014

Sesje

Stoję ja sobie przy padoku Z APARATEM, Ziutę na Kropku setny raz FOTOGRAFUJĘ, a tu jedna z pań instruktorek podkrada się i zagaja:
- A pani mąż to zdjęcia robi, tak..?
Nie wiem, może coś ma takiego w wyrazie twarzy, albo to przez tą czapkę...
Podczas kiedy ja przez tydzień natrzaskałam z pięćset zdjęć, on zrobił może trzy...  Za to pewnie arcydzieła.
Ale nie o to.
Instruktorka zaproponowała, żeby napstrykać ich trochę podczas wieczornej przejażdżki w terenie.  Nie tam, żeby sztukę uprawiać.  Zwyczajnie, po ludzku, fotek na fejsa potrzebują ;)  
Podała czas i miejsce akcji.  Ponoć konie, chociaż mądre istoty, to jednak łatwe do "zepsucia" przez nieudolnych jeźdźców.  Dlatego dziewczyny-instruktorki w umowie mają też "serwisowanie" - prostowanie konia po całym dniu jazdy na padoku.
A że serwisowanie jest przy okazji widowiskowe... :)









P.S.  Ziuta podczas każdego prowadzenia zwierza się instruktorce z najgłębszych sekretów.  Wczoraj, na ten przykład, wyznała, że w przyszłości będzie kasjerką.  W Biedronce.

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, a na nich moje ulubione zwierzęta. Kiedyś w dzieciństwie byłam na kilku przejażdżkach i było cudnie..nie wiem co się stało, że to porzuciłam, zwłaszcza, że instruktorka twierdziła, że jazdę konną mam we krwi. Teraz obiecuje sobie, że jak córka dorośnie to pójdziemy razem "na konie". Nie mogę się doczekać..

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia jak zwykle oszałamiające.Moje zdjęcia znad bałtyku są zawsze takie same, a twoje...to się nazywa talent . Ale to nic, jak popracuję to może choć trochę cię dogonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE ZDJĘCIA !!! i tu nie kryguj siem !!!!! sztuka tak patrzeć ,żeby dobrze widzieć !!!!!! Ziuta I love you :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) Dzięki dziewczynki! Tu jest tak pięknie, że nie da się chyba beznadziejnych fotek robić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahaha, ale historia :) A Ziuta rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)) Ziuta z każdym dniem zaskakuje nas coraz bardziej. Strach się bać...

    OdpowiedzUsuń