środa, 11 czerwca 2014

Zawijaski serowe

Na przekór upałom uruchomiłam piekarnik.  Na naszym strychu (40 stopni) i tak niewiele to zmieniło.  Przez nadmiar obowiązków w ostatnich tygodniach nie miałam czasu ani zbytniej ochoty na kulinaria.  Aż do wczoraj.  Zatęskniłam i przyrządziłam.  Jako, że od samego oddychania i mrugania powiekami też pot mnie zalewał, nic nie stało na przeszkodzie, żeby trochę popichcić...







S e r o w e    z a w i j a s k i

Składniki:

arkusz ciasta francuskiego
maliny (mogą być mrożone)
2 opakowania serka owocowego (użyłam Almette malinowo-jagodowy)

Arkusz ciasta posmarować serkiem (trochę odłożyć do przybrania), rozsypać kilkanaście malin, zawinąć w roladę, pokroić na grube plastry, rozłożyć na papierze do pieczenia i piec w 200 stopniach na złoto (około 20 minut).  Po upieczeniu przybrać pozostałym serkiem i malinami.
Mniam :)

(Źródło przepisu:  www.kukbuk.com.pl)

6 komentarzy:

  1. Ale śliczne i apetyczne fotki !!!!!
    Czekam na świeże malinki żeby zrobić z nimi ciacho ;p A na razie truskawy ,truskawy i jeszcze raz truskawy ;p
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dzięki dziewczynki! ja też na maksa wcinam maliny w sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde , no fajne zdjęcia robisz, no.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dzięki:) A jeszcze kilka miesięcy temu to mi wychodziły same takie jak ten Twój szaro-brązowy widok z okna co to ostatnio do konkursu identyfikacyjnego wykorzystałaś he he :)) Z blogerskim pozdrowieniem;)

    OdpowiedzUsuń