poniedziałek, 26 maja 2014

Mamowanie

Mamowanie uwielbiam.  Ziuta jest oczywistym dowodem na to, że potrafię w życiu zrobić coś absolutnie fantastycznego.  I - odwiecznym prawem Matki - mogę się tym przechwalać do woli.
Już prawie nie pamiętam swojego życia z okresu "przed Ziutą".  Pamiętam, że zapytany o porównanie tych dwóch różnych epok ze swojego życia brat Mojego Mężczyzny odpowiedział tylko "Nie ma żadnego odniesienia".  Gdzieś w mózgu utkwiły mi te słowa, mimo że wtedy tak do końca ich nie zrozumiałam.  Teraz tak.
Jasne, czasem chcę się zamknąć w szafie i wrzeszczeć wniebogłosy, albo trzasnąć za sobą drzwiami i nie wracać przez trzy dni.  Ale serce mi się topi w sekundę, kiedy widzę formującą się podkówkę na Ziutowym pycholu , trzęsącą się brodę i ten żal w błękitnych ślipiach - i już lecę, przytulam i ściskam do bólu od ostatnich świń się w myślach wyzywając.
Dziecię moje ma charakter.  A nawet charakterek.  Pewnie po mnie ;)  A ja muszę dużo wysiłku włożyć w to, żeby mały uparciuch (to po Ojcu, z kolei ;) mógł czasem postępować po swojemu.  Wcześniej, w swoim kwoczym podejściu do mamowania, chciałam ją uchronić od WSZYSTKIEGO, co mogłoby jej wyrządzić krzywdę.  Czasem dalej tak mam.  Ale uczę się pilnie i już umiem zluzować, kiedy trzeba.
Dzisiaj, w Dniu Matki, życzę sobie, żebyś Ziuto moja zawsze była taką czystą buchającą radością, żebyś mnie nieustannie rozśmieszała, na przykład markując puszczanie bąków w najmniej oczekiwanym momencie, żebyś zasypywała mnie intrygującymi pytaniami w typie "A co to znaczy pieldyknąć..?", żebyś jak najdłużej udawała Spajdelmenkę i nadbiegała znienacka krzycząc bojowo "Udzio!", i żebyś zawsze i wszędzie pamiętała, że KOCHAM CIĘ JAK WARIAT :)



P.S. W odpowiedzi na zapytania wkrótce relacja (głównie kulinarna) z Ligi Mistrzów;)

5 komentarzy:

  1. Ziuta boska, to ty robisz takie foty?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależ, czy będziesz chwalić czy nie... ;)) A Ziuta boska, fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No chwalić przecież a jak!

    OdpowiedzUsuń
  4. no mądra mamina z Ciebie :)) Bardzo mądra :))) Ziuta ...pieldykłam :)))))))))ze śmiechu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) A tam mądra... Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń