niedziela, 18 maja 2014

Deszczowy weekend z Ziutą

Od rana leje.  
Mimo tego taki telefon:

-No kiedy idziecie na te rowery, bo bym Ziutki popilnowała... (Mamusia)
-Przecież pada!
-Eee, taki deszczyk...

No i pięknie.  Mimo, iż teraz przy Babci wychodzimy na cieniasów i lamerów co to z cukru są i zmoknąć się boją, spękaliśmy i zostaliśmy w domu.  
Dziecko naładowane energią, bliskie eksplozji, co tu począć?  
Na jednym z moich ulubionych blogów craftowych wypatrzyłam urocze wzorki na układanki z koralików.  Kupiliśmy kiedyś słój owych w IKEA i mimo, że raz na jakiś czas idą w ruch, coś mało ich ubywa... 
Na pierwszy ogień poszły małe formy - to muffinka, to pączek, parę lodzików - łatwizna.  Ziuta z zapamiętaniem siedzi i dziobie precyzyjnie sprytnymi paluszkami.  
Po rozgrzewce przeszłam do konkretów i w ten sposób powstała rodzina Minionków.  Szalejemy (rodzinnie) za tymi małymi cholernikami, a Ziuta to już na maksa.  
A potem poszło lawinowo: fotki, fabuła, inspiracja historiami z prawdziwego życia i tegorocznym finałem Eurowizji i animacja na wariata.
Efekt?  Chyba fajny.  Ziuta w każdym razie piszczała... ;)





5 komentarzy:

  1. Super, pomysł na pochmurne dni rozwiązany. Dobra zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych ;)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie o czymś podobnym myślę, chociaż mam opór ze względu na rozmiar elementów... Nie wiem co też może mojej trzylatce do głowy strzelić. Ale kusi mnie taki zestawik, kusi, bo sama bym się pobawiła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Maria: Masz rację! Na dzisiaj Ziuta moja zaplanowała ułożyć cały alfabet - czyli że zabawa, integracja i edukacja:)
    Magda: Nie wiem co Ci poradzić. Moja, dzięki Bogu, nigdy nic do dzioba nie pchała. Taki egzemplarz chyba;) Ale znam historie mrożące krew w żyłach;) Póki co, kup może dla siebie - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,będzie mi bardzo miło jeśli przyjmiesz ode mnie Wyróżnienie :) Zapraszam:
    http://karmelowakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. och, jak ja bym chciała usłyszeć taka propozycję od swoich rodziców :)) (brak propozycji tłumaczę tym, że moi rodzice i tak dzień w dzień, kiedy my pracujemy 5 dni w tygodniu, opiekują się Zuzią) :)) świetny efekt zabawy

    www.przemyslnik.pl
    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń