czwartek, 6 lutego 2014

Serce pasiaste

Postanowiłam każdego dnia od dziś do Walentynek zamieszczać jakiegoś miłosnego dijajłaja;)  Myślę, że mi się uda.  A jeśli nawet nie, to co - z pracy nikt mnie przez to nie wyleje...
W każdym razie dołożę wszelkich starań by się wywiązać.

Dzisiaj "Serce Pasiaste".  Gdzieś w sieci mignął mi obrazek z podobnym cosiem - proste a efektowne.  Uwielbiam takie diajłaje:)  Poza tym pamiętam jak przez mgłę, że kiedyś w szkole coś podobnego robiłam chyba na "zetpete".  Może nie było to serce - ale technika jest mi znajoma.  To były czasy...;)





18 komentarzy:

  1. Wow! Prześlicznie to w ramce wygląda, ja bym zrobiła tylko różowo czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Bardzo lubię niebieskości i kiedy mam wybrać - zawsze w nie idę;)) Pewnie różowe będą cieplejsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. no prawie żem język połamała na tym diajłaju :)))) świetny ten łan jest :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować;) Mam szczerą nadzieję, że na tym nie poprzestanę...:)))

      Usuń
  4. Fajnie Ci to wyszło, piękne kolorki dobrałaś, precyzyjnie wykonałaś i obrazek gotowy! Trudne to, długo robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie nie! Fajna szybka robota! Ja tylko takie toleruję: mało pułapek - szybki efekt:)) Dlatego szycie trochę zarzuciłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, no fajne!!!! Nawet ja bym zrobiła!!!! Lubię takie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Od dziś same takie myślę zamieszczać;))

      Usuń
  7. Cudowny pomysł! Mega efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Pamiętam ze szkoły (mgliście) papierowe plecionki w tym stylu, ale szczegóły jakoś mi się zatarły;)

      Usuń
  8. Śliczny obrazek! No i ile pomysłów od razu mam na wykorzystanie tej techniki! Tym bardziej, że mam wielgachną ścianę całą w ramkach, które czekają na wypełnienie ;) Dzięki za inspirację!
    Pozdrawiam,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam Twoją stronę - świetna! Ale gdzie mogę dodać komentarz..? Tyle tam fajnych porad i fotek a ja szukam i szukam..;) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. ciekawy pomysł, muszę sobie sprawić taki profesjonalny nożyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeee tam, taki on profesjonalny... ot, zwykły skalpel;))

    OdpowiedzUsuń