czwartek, 30 stycznia 2014

Wybuchowy koktajl

Ponoć granat to taki nowy-stary super food.  Mówią, że pomaga paniom (zawiera coś w rodzaju estrogenu - szczególnie przydatny w okresie menopauzy;), panom (m.in. przeciwdziałając impotencji) no i dzieciom - w końcu to owoc :)
Spożywano go już z 5000 lat p.n.e. a w starożytnej Grecji kojarzony był z płodnością, miłością i dobrobytem wszelakim.
Mówią, że zapobiega nowotworom i chorobom serca oraz leczy stany zapalne.  No nic tylko wcinać.
A jak się prezentuje...
No to użyłam tego panaceum na wszystko.  I zrobiłam koktajl.  A co?




P.S. Dobrze jest do wszystkich koktajli owocowych dodać mielone siemię lniane - zwiększa przyswajanie wartości odżywczych.  A przypadku dzisiejszego koktajlu jest co przyswajać - m.in. wapń, żelazo i witamina C.

P.S. 2: Lubię Sobotę zaistniało na Fejsbuku !  Serdecznie zapraszam wszystkich zaglądających do polubienia:))

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam koktajle i jogurty własnej roboty - wiesz co jesz:) - popieram ideę!!! ja często dodaję zarodki pszenne, które też są pełne witamin i składników mineralnych :P A po wykładzie z dziedziny żywienia lecę na fejsa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie! Planuję małą manufakturkę jogurtową w niedalekiej przyszłości - tylko słoików mi trzeba:)) No to razem z Tobą mam już 5 znajomych na fejsie... :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapytam, czemu nie fanpage a zwykły profil na fb?

      Usuń
  3. Bo ja nie wiem jak to się robi...? Jak to fanpage..? O kurde..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mnóstwo poradników jak założyć taki fanpage, np. tu: http://www.youtube.com/watch?v=IDyWHe_Ffyg uważam, że do promowania swoich "wytworów" jest lepszy niż zwykły profil (tu trzeba zapraszać znajomych), bardziej dostępny. Poszperaj w necie, poczytaj - jest mnóstwo na ten temat. To na początku wydaje się mega trudne, ale z czasem będziesz śmigać :). Ja też najpierw założyłam profil, a potem na tym zbudowałam stronę i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. :) No i mam! Wielka wdzięczność! :))

      Usuń