sobota, 18 stycznia 2014

Ta dam ta dam!

Zaanektowałam komputer Pana Domu... Niełatwa to sprawa, gdyż ponieważ tak jak ja jest on głęboko uzależniony od pikseli, jotpegów, riffów, gifów i całego tego tałatajstwa.  A zmusiło mnie do tego wrogiego przejęcia samo życie:  a wzięłam i urwałam kabelek od zasilacza.  No i po paru krótkich godzinach bateryjka siadła...  A tu sprzęcior nowy zachciany przyszedł i kusi:)
Od kilku dni jestem dumną posiadaczką tabletu graficznego!  Łojejciu co to potrafi!  Jako że od dziecięctwa miałam pociąg do rysowania, smarowania, szkicowania - jak zwał tak zwał - zakochałam się w nowym nabytku z miejsca:)  Nawet Pan Ojciec się wziął i wciągnął...
Koniec z wyszukiwaniem wymyślnych klipartów w sieci, koniec ze ślinieniem się na widok cudnie prymitywnych banerów - sama se zrobię, ha!
Jak tylko to ogarnę;)
Na razie prezentuję dzisiejszy wytwór moich niespokojnych rąk:  NOWY NAGŁÓWEK!
Jeszcze nie jest idealny, widać niedociągnięcia - ale duma mnie rozpiera gdyż jest MÓJ:))
A jak tylko dojdzie kabelek to drżyjcie narody!

P.S. Lubię sobotę...;)

10 komentarzy:

  1. To dopiero!!! fikuśny taki i fajniutki :))) Szalej dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) Jaki jest taki jest, ale frajda z roboty, że hej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę własnoręcznie zrobionego nagłówka. ja ledwo zdjęcie potrafię wrzucić na swoim blogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łam się:) Ja myślałam, że to jakieś hiper trudne a to super zabawa jest! A w ogóle to chyba lepsze fajne fotki niż kiepski nagłówek, nie?? :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Nie ma to jak własnoręcznie zrobiony banerek - no to teraz nas tu zakasujesz! Cieszę się, że już jesteś i w dodatku z większymi możliwościami :). Wszystko jest trudne, dopóki się nie spróbuje :) Wesołej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie tak do końca jestem - komputer od ukochanego dzierżawię;) A zabawa w grafikę przednia - polecam! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Świetny baner! Bardzo wiosenny i radosny super :))) Kurczę, ile to ja nocy w PS'e (albo w Shopie ;)) przesiedziałam :). I przypomniałaś mi o moim tablecie, od lat nieużywanym, ale teraz już chyba po ptakach, wątpię, żeby pod nowym systemem działał :).
    Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego tworzenia :).
    A sobotę nie tylko lubię, ale uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Szkoda że czasem spać trzeba;) Teraz co tydzień nowy nagłówek mogę mieć, a co! :)) Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń