niedziela, 26 stycznia 2014

My się zimy nie boimy

Wstajemy sobie w niedzielny poranek (o 10.30!) i lenimy się.  Uwielbiam to.  Łażenie po domu w piżamach (Pan Domu w bieliźnie termicznej - planował wyjazd w plener fotograficzny skoro świt, jednak po godzinnym posiedzeniu w aucie z nieczynnym nawiewem powrócił, chcąc nie chcąc, do wspólnego łoża;)), rodzinne oglądanie Pocahontas - bo Ziuta nie przepuści (my, rodzice, z założenia nie lubmy Disneyowskich kreskówek: czy oni nie mogą NORMALNIE mówić, tylko o wszystkim śpiewać??), śniadanko na luzie i bez liczenia kalorii...
No właśnie - śniadanko.  Jako, że z natury jestem przekorna, w mroźny dzień na pierwszy posiłek przyrządzam mrożony koktajl  z placuszkami na słodko:)  A co?

Do placuszków wykorzystałam mieszankę mąka+proszek, o której pisałam tutaj.  Zmiksowałam ją z jajkiem, maślanką, szczyptą soli i łyżką oleju.  Ziuta woli małe płaskie placki więc leję cieniutką warstwą na patelnię i zrumieniam z obu stron.
Do posypania wybrałam z kolej czekoladowy mix stąd.
A składniki koktajlu wymienione poniżej wymieszałam w blenderze w przypadkowych proporcjach - jak kto lubi...










8 komentarzy:

  1. Ho, ho, ho!!! uczta i dla oka, i dla brzuszka!!! Nawet mnie nie zmroziło, wręcz przeciwnie - cieplutkie widoki :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) czyli, że efekt osiągnięty! Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Eeee nie, zwyczajne raczej - tylko tak na zdjęciu wyszło... Ze mną też tak - na zdjęciach raczej fajnie a w rzeczywistości...;)))

      Usuń
  3. kochana ty to masz widzę tempo !!!!! pysznie i dla oka i dla ciała :)))) pozdrówki ....a ja też koktajliłam ostatnio na potęgę z mrożonych owocków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jak już złapię ciąg to daję - do zajechania... :))) A koktajle są spoko - niby "słodycz", niby lody - a pełno wartości:) Pozdrawiamy!!

      Usuń
  4. mmm... malinki, jeżynki, jagódki - same letnie pyszności w środku zimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak se człowiek latem pomrozi, tak se w zimie ma...;))

      Usuń