wtorek, 21 stycznia 2014

I znowu święta...

Śnieg pada.
Wreszcie.  
Lubię zimę, nawet chyba bardziej niż lato.  
Piękna aura na dzisiejsze święto!  
Dziadek nam chwilowo wyjechał - a zwyczajowo łączymy obchody w jeden dzień - za to Babcie mamy aż dwie;)  Właściwie nie my - tylko Ziuta...
Ech te Babcie - co my byśmy bez nich zrobili..?  
Z pracy by nas już dawno powyrzucali;)  
A tak - siąpnie Ziuta nosem - i już w domu z jedną z Babć może posiedzieć "na wszelki wypadek"...
Mała cwaniara zaczyna to wykorzystywać - namiętnie wymyśla przeróżne przeokropne dolegliwości żeby tylko sobie pospać i którejś Babci bezkarnie na głowę powchodzić;)
Śmieszność z niej straszna a im dalej tym gorzej/lepiej.  
Ostatnio mamy wysyp dociekliwych pytań i zaskakujących stwierdzeń.  I chociaż zarówno ja, jak i jej Ojciec Przemądry za raczej inteligentnych się mamy - czasem normalnie szczena w dół i kaplica...
Kiedyś w przypływie rozgoryczenia pożaliłam się na głos, że jak już ma sobie w łóżku zapawiować albo siknąć w majty to jakoś zawsze na MOJĄ POŁOWĘ wypadnie.  Niedługo potem przyleciało dziecko moje sprawiedliwe i w konspiracji z dumą wyszeptało: "Puściłam tacie bąka.  Na JEGO połowę!"
Albo:
- Mamo, a co to jest jelitko..?
- Tata na Sylwestra to chyba z tobą będzie tańczył bo wy jesteście na siebie skazani...
- Mamo, coś ci powiem:  widziałam jak tata sikał przez wielkieeego siusiaka!
Ubaw z nią mamy po pachy.  Fajnie jest mieć takie ciekawskie i wesołe w domu - człowiek się nie nudzi...
A dzisiaj wreszcie moje wścibstwo kochane w śniegu się wytarza.  Pierwszy raz w tym roku!
Może i Babcia się załapie;)















4 komentarze:

  1. Bombowa Nyguska z tej Ziuty!!!! :)))) buziaki-słodziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem...;)) Sama sobie zazdroszczę:) Pozdrawiamy i ściskamy zimowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. no pacz babcię Krysię to i my mamy :)))))))))) Ziuta jest bezbłędna widzę :)) pozdrawiam .....p.s.fotki twoje przemyślane ....każda jedna pięknista !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam...;) Moje i przemyślane? Zazwyczaj te dwa wyrazy nie występują razem;)) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń