piątek, 6 grudnia 2013

Wyróżnienie


Jestem nominowana!  Nie do końca jeszcze rozumiem na czym to polega.  Kojarzy mi się trochę z popularnymi w latach osiemdziesiątych "łańcuszkami"... 
Odpowiadam niniejszym na pytania od Asikowego Kącika:

1.  Piasek/śnieg.
Śnieg.  Zdecydowanie.  Niezaprzeczalnie.  Zawsze.

2.  Ranek/wieczór.  
Wieczór.  Więcej opcji...

3.  Kawa/herbata.  
Kawa.  Dwie.  Z rana i przed wieczorem.

4.  Szklanka do połowy pełna/szklanka do połowy pusta.  
A to akurat zależy.  Od wszystkiego.

5.  Ukochane zwierzątko.  
Lubię zwierzęta całościowo.  Może za wyjątkiem komarów...

6.  Motto na życie.  
Nic na siłę.

7.  Ulubiona książka/literatura.  
Ostatnio kucharskie smakowicie ilustrowane.  A zazwyczaj pełne inteligentnego humoru.

8.  Pomarańczowy/czarny.  
No tutaj to... muszę czarny.  Pomarańczowy mi nie wchodzi;)

9.  Spaghetti/makowiec.  
Spaghetti!  Ja i cała moja rodzina!

10.  Najlepszy relaks.  
Latem powietrze; zimą lampka wina i wesołe towarzystwo.

11.  Coś na poprawę humoru.  
Internetowy window-shopping;)

Nie wiem kogo mam "nominować dalej", ponieważ wszystkie blogi, które mam przyjemność odwiedzać, radzą sobie świetnie bez wspomagania;)
Jednak mogę z czystym sumieniem polecić zaglądanie do:

 no i oczywiście addictedtocrafts

Nie mam zamiaru zasypywać wyżej wymienionych pytaniami.  Nie jestem ciekawska... No, może jestem, ale jakoś dam radę;)

Pozdrawiam i udanego łykendu życzę wszystkim:)

2 komentarze:

  1. Ale fajna niespodzianka :) Bardzo, bardzo dziękuję! Wyróżnienia zawsze są miłe, nawet te po znajomości ;) Buziaki ślę wieczorne.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) a tam po znajomości! wyróżnienia wyróżnieniami a teraz do roboty:)

    OdpowiedzUsuń