poniedziałek, 16 grudnia 2013

Operacja "Chaos"

Ostatni weekend to prawdziwe szaleństwo: piątkowo-sobotni wyjazd, po drodze IKEA (a jakże), kiermasz świąteczny na wrocławskim rynku (uroczo), przyjemne spotkanie rodzinne (akurat my to mamy to szczęście, że z rodziną nie tylko na zdjęciu...) i wreszcie szał sprzątania, który miał szansę mnie ogarnąć dopiero w niedzielę...
Nie rozumiem: mamy 21 wiek a okna się jeszcze same nie czyszczą :( Słowo daję, ten kto to opatentuje pewnikiem zdobędzie pokojowego (dosłownie i w przenośni) Nobla - ileż konfliktów zostanie w ten sposób zażegnanych...
U nas w tym roku skończyło się obustronnym fochem: Ukochany Mój, nie mogąc patrzeć jak moje delikatne rączki się męczą - wyszedł.  (Wcześniej, jako przykładny katolik - bu ha ha, potępił mnie lakonicznym komentarzem: "W niedzielę...?")  Całe szczęście zabrał ze sobą dziecinę naszą.  Kocham ją nad życie, ale kiedy sprzątam bez kija nie podchodź...
Sama na placu boju zakasałam rękawy, zapuściłam muzyczkę, wzięłam głęboki wdech - i jakoś poszło:)
Stan na dziś: większość ogarnięta, pojawiło się parę staro-nowych akcentów świątecznych i mocno czerwone gardło u Ziuty - pewnie po wczorajszym dłuuuuugim spacerze;)

Efekty uboczne powstałe w "tak zwanym międzyczasie":

Dziadkowa butla na bimber - drugie wcielenie:)




 Coś z niczego: druciki, tasiemki, styropianowe kulki, kolorowe szmatki...
A w tle... CZYSTE OKNA!





Słit focia z wycieczki;)



6 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne dekoracje :)

    http://sandycastledesign.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Baniak na bimber i jego drugie przeznaczenie :):) U mnie też gdzieś jest i może coś kiedyś mi zaświta, żeby go wykorzystać. Umyte okna, piękna dekoracja zrobiona, pierniczki upieczone..., a dopiero niedawno mówiłaś, że padniesz na pysk (falstart!!!!!!!!) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padnę padnę... Jak mówię to mówię;) A propos baniaka: u naszych dziadków w piwnicy jest niezły vintage - tylko się zapuścić a niezłe skarby można wynaleźć. W wolnej (he he) chwili planuję poszperać:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  3. ozdoba ze styropianowych kulek jest po prostu urocza :) ja mam ostatnio bardzo szalony okres, na nic nie mam czasu, a tyle by się chciało zrobić....ehhh :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak tutaj:) w głowie mi buzuje od pomysłów, nic nie wyrzucam - wszystko się przyda;) Dobrze to czy źle - sama nie wiem... pozdrawiam ciepło!

      Usuń