niedziela, 1 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy

Casting rozstrzygnięty nocą z 30.11.2013 na 1.12.2013!  Po wielu dniach obmyślania jaki to kalendarz adwentowy zawiśnie u nas tego roku - tam tararam:






W paczuszkach różności: naklejki, stempelki, Sentencja Dla Ojca Na Każdy Dzień (nie tak znowu łatwo wymyślić 24 komplementy po tylu wspólnych latach...;) no i oczywiście żelki...  Urobiła się matka wieczorową porą po kryjomu że hej! Ale warto było.  Ziuta wstała i rzekła: "Mamo, ja to widzę..." :))
A Ojciec Mego Dziecka przytachał z lasu o świcie taaaaką gałąź... dla mnie!  Oj, będzie się działo!
Udanej niedzieli życzę wszystkim!

9 komentarzy:

  1. tak mi się wydaje,że model torebkowo-klamerkowy rullez w tym roku (na kilku blogach widziałam i sama robię podobny , z poślizgiem ,wiem :p)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie dlatego, że w miarę łatwo a efektownie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to torebki śniadaniowe? Świetne wykonanie, ja niestety w tym roku za późno zabrałam się za robienie kalendarza i teraz żałuję.

    www.haukotella.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bingo:) Nie martw się, na przyszły rok będzie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń