środa, 20 listopada 2013

Gałki

Dostałam przesyłkę.  Od dotdesign.  Trochę to potrwało, ale warto było czekać.  Zamówiłam sobie kilka pięknych, ręcznie robionych ceramicznych gałeczek (docelowo meblowych, ale ja mam na nie inny pomysł;) i dziś przyszły.  Wyprodukowane właściwie na zamówienie - bo prosiłam o mniejsze rozmiary niż oferowane na aukcjach w Aledrogo.  Jeden mail i po sprawie.
Paczuszka niepozorna bo i towaru niewiele - a w środku jak miło!  Uwielbiam ludzi dbających o szczegóły...


Każda gałka osobno opakowana jak upominek 
plus 
przeładna ręcznie zrobiona wizytówka!











i mój personal favourite;)


P.S.  Nie przecierajcie monitorów.  Dopiero teraz zauważyłam  brudy na matrycy:)))  Coś trzeba będzie przedsięwziąć:  pewnie z Głęboko-Wzdychającym-Oczami-Wywracającym w roli głównej...  

6 komentarzy:

  1. Piękne! Też ich przyuważyłam ostatnio na Allegro, podobają mi się też te czarno-białe kubki. Zazdrość!

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Witam w moim bałaganie:) Kilka kupiłam z konkretnym zamysłem, ale resztę, żeby mieć;) Ups, wydało się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam u siebie również gałeczki z Dot. Twoje mają bardzo pomysłowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne i dają wiele możliwości aranżacyjnych. No i jest to detal świetnie przyciągający oko jeśli jest się taką sroką jak ja;) Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne:) chyba też sobie zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam! U mnie na razie czekają w kolejce w nawale przedświątecznego rękodzieła, ale będą miały swoje 5 minut! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń